AgroBank va renovar el seu suport al negoci hortofructícola espanyol amb la seva presència en la 14a edició de Fruit Attraction, la fira internacional del sector de fruites i hortalisses que va tenir lloc en IFEMA Madrid a primers d'octubre.
"Volem fer costat al sector hortofructícola espanyol en un moment de canvi per al sector agroalimentari, que es presenta ple de reptes i oportunitats. Per a això, pretenem facilitar als professionals i empreses del sector la innovació, digitalització i sostenibilitat en els seus negocis", va destacar Sergio Gutiérrez, director de AgroBank.
Per a l'ocasió, AgroBank va programar la realització de múltiples activitats i trobades amb clients per a desenvolupar en el seu estand. Entre elles, cal destacar l'exposició per part de José Ramón Díez Guijarro, director d'Economia i Mercats Internacionals de CaixaBank Research, de la "Situació macro mundial, Espanya i el sector agroalimentari a Múrcia" i la presentació del segon Informe Sectorial Agroalimentari 2023 a càrrec de Judit Montoriol, economista sènior de CaixaBank Research.
A més, durant les tres jornades van estar en l'estand de CaixaBank les cambres del Racó de la Innovació, per on van passar més de 40 professionals i referents líders del sector.